Radio BalkanFox

Žene koje prvo dete rode kasnije žive duže


Studija Univerziteta Koimbra pokazala je da žene koje prvo dete rode u kasnim tridesetim imaju veću šansu za duži životni vek.

Žene koje prvo dete rode u kasnim tridesetim imaju veću šansu za duži životni vek, pokazala je studija portugalskog Univerziteta Koimbra.

Naučnici su uporedili očekivani životni vek majki u evropskim zemljama s godinama kada su dobile decu.

Foto: Shutterstock

 

– Rezultati pokazuju da bi žene koje su prvo dete dobile kasnije mogle živeti duže. To je jedan od faktora koji najviše iznenađuje i što može biti dokaz da je odlaganje trudnoće dobra odluka – piše “Jurnal ov pablik helt”.

Druga studija, objavljena u časopisu “Menopoz”, utvrdila je da starije majke mogu imati određene DNK markere za dugovečnost u odnosu na one koje su rodile ranije, a koje ih nemaju.

Stručnjaci za plodnost smatraju da one imaju duži životni vek jer mogu sebi da priušte zdravi stil života, budući da se pre trudnoće obrazuju i ulažu u karijeru.

BONUS VIDEO



Da li kontracepcija utiče na plodnost? Lekari otkrili istinu o pilulama i trudnoći

Zdravlje

Lekari za plodnost doktorka Ančal Agarval i doktorka Rita Hinduja objašnjavaju kako pilule zapravo deluju na organizam i zbog čega se problemi sa začećem često pogrešno povezuju upravo sa njima.

sledeća vest





Informer

radiobalkanfox

Dodaj komentar

RadioBalkanfox na Facebook

Loading...